miercuri, 28 octombrie 2009

Cuvintele IUBIRII ... ne invaluie !

Sa NU le respingem.
Adineauri am citit un Frumos articol : Bunatatea
Indraznesc SA vi-l recomand.
~
Va multumesc pentru ca existati !
Va iubesc !
ASA sa ne ajute Dumnezeu, dupa Mare MILA SA !
Amin.
~
,

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

La acel articol recomandat, am scris Urmatorul comentariu:
:
"Buna Ziua ! (28.X.2009.3~6:53AM)
Fie Binecuvantata Intreaga dumneavoastra Comunitate !
~
Am citit ACEST articol al dumneavoastra.Pentru a "reveni ulterior", dar si pentru ca ALTI "truditori intru Domnul Dumnezeu" sa il cunoasca, voi face o referire (de titlu), pe unul din UMILELE "Mele" Bloguri.
Va multumesc pentru ca existati !
~
Am citit si articolul anterior. Poate ca as fi facut incercarea de a "fi" si eu activ in aceasta comunitate A Dumneavoastra, dar, ma impiedica o ABORDARE a dumneavoastra, pe care o respect, desi eu sunt LA POLUL opus.
Ma refer la problema diacriticelor, pe care dvs, O REFUZATI la TOATA Planeta (si la romani, si la francezi Si la TOTI cei care AU NEVOIE sa utilizeze niste "semne speciale, dar specifice LIMBII LOR).
Utilizarea diacriticelor ESTE necesara pentru a NU permite posibilitatea aparitiei unor CONFUZII.
Diacriticele AU DREPT EGAL de existenta, la fel ca Toate Celelalte Semne UTILIZATE IN SCRIERE !
~
Fiti Binecuvantat !
Fie-mi Doamne dupa Voia TA !
Fie-ne Doamne dupa Voia TA !
Amin.
~
la 7:15 AM"
~
Preluarea PROPRIULUI meu comentariu NU O DISCUT !
~
,
(la 28.X.2009.3~7:24AM)
~
BineTze ~
~,

Evanghelia zilei