sâmbătă, 27 martie 2010

DoarATAT



~
acum este 5:10 AM ~ deja ESTE 5:11 AM ; deci TIMPUL TRECE !
Deja MERG ... la şcoală !
:
http://www.youtube.com/watch?v=X1xmAqOV7ZY

~
mulţumesc ! Channel Icon
mulţumesc ! YouTube !
~
Este experimentală ! Are Profesori la fiecare MATERIE încă din "clasa 1".
Simt agitaţia, intru cu mămica şi căutăm CLASA.
Tocmai murise mamare, mama lui mămica. Si tocmai ne vom muta la Bloc !
Deşi eu o iubeam pe mamare şi îmi plăcea "CASA Veche" !
Îmi place de o fată şi doar pe ea O ALEG, dar, ca să nu se prindă "ceilalţi", mai aleg ŞI PE ALTII !
"Aş mânca o portocală ! ... PE CINE ?"
~

http://www.youtube.com/watch?v=vIBdJFSGnm4

~
mulţumesc ! Channel Icon
Subscribe Unsubscribe SMargarit (less info) !
mulţumesc ! YouTube !
~~
întrerup ! la 6:oo AM ; trebuie să-i duc CEAIUL lui "mami" !
când moartea NE BATE la uşă ... începem să vrem Să Trăim ... şi NU putem, SUNTEM Blocaţi !
~~ am să revin !
~
UpDate, 28.03.2010.7~15:40

Am revenit ... NU !
Eram şi mai BLOCAT ! Eram (şi sunt) neputincios !
Ce poţi face ... cu câteva BOBIŢE de Iubire ?
PE TERMEN ... SCURT ... nimic !
Dăruind Iubire însă ... aceasta creşte ... şi tot CREŞTE !!
Decât "deloc" ... poţi pune LA LUCRU ... puţinul "tău" !
Dă-ţi seama ... că ... DE FAPT ... pui la lucru ... TOT CE AI !!!

RESTUL ... face EL ! DUMNEZEU !!
~
Cornelius,

3 comentarii:

disa spunea...

Un cantec la moda pe vremea tineretii noastre...
O zi binecuvantata!

DoarATAT spunea...

Vă mulţumesc !
... mulţi REUŞESC, tocmai prin CÂNTECE ... să-şi "păstreze" tinereţea NEALTERATĂ ... chiar dacă ... îi dor Oasele şi "fac" CU GREU ... câteva MĂTĂNII !
~
Cornelius,

DoarATAT spunea...

Doamna "disa" ... VA MULTUMESC din INIMA !
Mi-am recitit propriul articol ... TOCMAI DATORITA dumneavoastra ! ... il UITASEM ! VA MULTUMESC, pentru grija dvs. SI pentru DELICATETEA (desigur ... de MAMA !) ... cu care mi l-ati REAMINTIT !
Va Multumesc !
Dumnezeu sa va Ocroteasca pe dumneavoastra, pe Familia dvs., pe toti cei dragi dvs., ... PE "NEPRIETENI" (Dumnezeu sa-i ierte ... caci acestia NU stiu ce fac - prin "utilizarea" rautatilor - !) SI ... mai ales ... pe MINE si pe cei dragi AI MEI !
Caci ... TOT CE AVEM ... Ii apartine LUI Dumnezeu !
~
Un GAND pios, dar si de Iubire ... poporului Polonez, aflat la grea incercare !
~
~
Cornelius,

Evanghelia zilei