duminică, 23 ianuarie 2011

7~1 = M (balsam)

M 

Măcel, mă cer,  
Mă vreau, mă dau !  
  
Măcar, maram',  
Mărar, mâncam.  
  
Murind, mister,  
Murmur, marasm.  
  
Mă las, mă laşi,  
Motor, martor.  
  
Minune, Mahramă.  
Mamă Îndurerată,  
mă IARTĂ !  
  
mă rog,  
  
monolog,  
moft,  
mosc,  
mod,  
mor, (MOR !),  
mormăi ...  
  
mâine, PÂINE,  
Vin de VIAŢĂ !  
  
măr,  
  
morar,  
mozaic,  
  
model ...  
... 

mă cer, Măcel ? 

mama, 
mamă, 
mama, 
Mamă, 
Mama, 
Mamă, 

MAMĂ,  
MAMA,  
M ...  
...  
...  
...  
MAMĂ,  
mă IARTĂ !  
mă rog !  

mă IARTĂ ! 


mă rog ! 
mă IARTĂ ! 
MAMĂ, 
MAMA, 
MAMĂ !!!
... 

~  
~
M
M

~
Elvis. Băiatul soţiei mele (din a doua ei "căsătorie") ... "câştigat" de Bărbatul ei. În "proces", după "insistenţe" ... de "neam prost" ! Cel puţin, aşa mi-a povestit Mihaela ! Nu mai ştiu cum îl cheamă pe "fostul", ştiu doar că ... nu putea să-l ierte, oricâte ARGUMENTE ... i-am oferit eu, dar, mai presus de mine ... însăşi Viaţa ! Nu l-a iertat ... şi A MURIT !
BOALA !
Eu cred că orice boală, are la bază ... neascultarea ! Dumnezeu, ne-a CERUT, iar noi NU L-am ascultat ! Apoi, ne-a trimis CUVÂNTUL său întrupat, care ne-a IUBIT dincolo de orice închipuire, dincolo de "barierele umane", ne-a IUBIT dumnezeieşte.
Noi însă ... NU PUTEM ierta ??? Pe CINE ??? La urma urmelor ... pe NOI înşine nu ne iertăm, amăgindu-ne că ceea ce VEDEM la "altul", îi aparţine, când, DE FAPT ... ceea CE vedem, nu-i decât ... O REFLEXIE, este propriul nostru GÂND rămas în ... neascultare ! Este ... propria noastră neputinţă, CARE se întoarce LA NOI ÎNŞINE, mai abitir decât "am fi în stare" !
Mihaela ... nu a IERTAT, un "fost" ... păstrând, PĂSTRÂND astfel activă ... o boală ! Boala NEASCULTĂRII !
Buricul Pământului ! Cât de "mic" l-ai proiecta MENTAL, acesta este BOALA.
Eu însumi SUNT bolnav ! Din cauza neascultării !
Undeva, departe, în străfundurile subconştientului "meu" ... de s-ar afla CEL MAI MIC "Buric al Pământului", pentru mine nu este nimic altceva decât EVERESTUL ... pe care nici măcar nu-l bag în seamă ! Nici măcar ... nu îl ZĂRESC ! El, desigur, este "acolo". CÂND mă voi "îndrepta" măcar, spre acea Zare ? Când îl voi Zări !   Mai "prind" oare momentul, CLIPA ... de a încerca SĂ ÎNCEP să-l urc ?
Căci, acum, când NU mai "este" ... Mihaela a rămas "datoare" CU multe Iertări !
Eu, care credeam ... că sunt ALE EI, problemele ei, Everestul ei, neputinţele ei, iată că acum eu cred că tot ale ei sunt, deşi ... este plecată ! Suflet, sufleţel ... eu SPER că la EL !
Dacă Mihaela A FOST ... Oglinda mea, atunci ... ne Iertările, amânările, neputinţele, toate ce VEDEAM la ea, ALE CUI ERAU de fapt ?
Băiatul ei ... a rămas ŞI al ei.
Fetiţele ei ... au rămas ŞI ale ei.
"Cornele ... ai grijă de FLORILE MELE !"
CUM ? Doamne Dumnezeule ! Cum ?
Dezbinarea ERA. Dezbinarea s-a adâncit. Eu i-am cunoscut "florile". UNA dintre "Flori" mi-o dăruise ŞI mie. Ai "ei" însă AU "RUPT-O", au îndepărtat-o, au înstrăinat-o, au dezbinat-o !
Acum ... au rămas 3 FLORI dezbinate !
CUM să am Doamne grijă de "florile ei" ?
Elvis. Băiatul lui Mihaela, trăieşte ... în Spania, cu tatăl lui.
Mirela ... a rămas ... la ţară, lângă bunici.
Ştefania ... UNDE îmi este FETIŢA ???
Orfană de mamă, iar ... prin "ÎNŢELEPCIUNEA" rudelor din partea mamei, de 5 LUNI de zile ... ORFANĂ ŞI DE tată !
CUM Doamne Dumnezeule ... să NU fim bolnavi ??? Cum ?
Dacă "rudele" nu se îngăduie între ele, cum SĂ NE ÎNGĂDUIM unii cu alţii ???
Boala ... SEMN al ... neascultării !
...
Orice boală, MAI ales aceea INDUSĂ de Mândria unora, care se cred ... "BURICUL Pământului" !
~
Coborâm din, sau urcăm în COPAC ?
Coborâm din, sau urcăm în COPAC ? 
~ ,                 

Niciun comentariu:

Evanghelia zilei