joi, 14 aprilie 2011

GÂNDIM

Ne definim VALORILE (... oare ?)
~
Gând frumos, gând benefic, gând constructiv ... ; valenţe !  
Drumul comun, uneşte ! Chiar şi Gândurile. Acestea, greu de controlat. Mai ales în alianţă cu Minciuna. Cei care caută ADEVĂRUL ajung TURMĂ de Fraţi, cu acelaşi OIER: CREDINŢA în Dumnezeu ! Aceasta este principala pârghie, restul sunt TRĂIRI specifice Popoarelor.  
 Ascultarea NU trebuie să fie orbească, nu trebuie SILITĂ. Metodele sunt mereu altele, însă ÎNVĂŢĂTURA este UNICĂ ! Toţi ajungem, mai devreme sau mai târziu, la aceleaşi înţelesuri, ajutaţi desigur de ASUMAREA trăirilor ... individuale, colective !  
URCĂM înspre Dumnezeu, pentru Îndumnezeire, pas cu pas. NIMIC nu poate fi sărit, fiecare "etapă", individualizată, trebuie parcursă COMPLET.  
~  
Ne definim VALORILE ! ... OARE ?  

Ne definim VALORILE (... oare ?)

Ne definim VALORILE (... oare ?) 
~
Cornelius, :)
~

Cu ce ne hranim ?Ultimul PUNCT ?; GÂNDUL ... "Scrisoare" către Dumnezeu !; Nevoiesc, să NU vreau A NEVOI ~ [POSTUME. ~ *2]; Reciprocitate; fabula (emmY); Stiri Crestine - contributie; Pastrez gandul bun !; Glitter-Graphics.com;
~,

6 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

buna, multumesc frumos pentru vizita si pentru urare, de asemenea iti multumesc pentru gandurile frumoase pe care mi le-ai lasat, tocmai mi-ai furat un zambet sau mai bine zis mi l-ai daruit!
iti doresc o zi frumoasa!>:D<

Lavinia Dance spunea...

imi pare rau legat de poveste sa iti spun ca nu am mai continuat-o, nu am mai avut nici inspiratie si am renuntat, dar poate am sa o continui, insa in vacanta dupa ce ma mai usurez putin cu scoala:)

DoarATAT spunea...

Din păcate, astă seară, a fost "Cântecul Lebedei" ! Sunt tare obosit fizic şi nervos.
Am nevoie de o pauză reală, de o desprindere de NET , dar constructivă ! Sunt obligat să revin la ce ştiam să fac acum ... peste 35 de ani:
Voi încerca SĂ-MI ADUC AMINTE ... SĂ PICTEZ !
Deocamdată restul ... îmi sunt VORBE ! Purtate de Vânt !
~
Cornelius, :)
PS: Povestirea poate fi continuată ORICÂND, doar "aici" ... suntem în Virtual, nu-i aşa ?!! ~,

Lavinia Dance spunea...

e frumos sa pictezi, :)
mie mi-ar place sa am talent la pictat:)

mult spor:)

am sa o continui, am sa incerc:)
>:D<

DoarATAT spunea...

Domnişoarei Lavinia !
~
Cam "ăsta-i avantajul" comentariilor moderate ! Le poţi pune la ORICE postare, căci adrisantul află INSTANT !
~
Vă mulţumesc pentru "idee" ! (sugerată)
Am un Forum TINERESC (http://artasicreativitate.ativiforum.net/ ) unde ... "contribui" şi eu ! Deocamdată doar cu "prezenţa" !
Acolo şi la mine (probabil pe BLA ... BLA ...), voi încerca "să-i învăţ" şi pe alţii, nişte "trucuri" ESENŢIALE în domeniul VAST al Picturii.
Însă, abia "am preluat" IDEEA sugerată !
Poate voi începe de luna viitoare ! Desigur, mini postări ÎN SERIAL !
~
Cornelius,:)

Lavinia Dance spunea...

e o idee frumoasa, ti-am raspuns si la mine pe blog, sper sa imi artai si mie niste pcituri:)

Evanghelia zilei